Inas Dekor Hemsida

Nu, äntligen, kan jag släppa nyheten!! Inas Dekor har en hemsida, en hemsida där jag kommer att lägga upp allt skapande i min egen portfolio ;0) Sidan är fortfarande under uppbyggnad och det saknas en hel del arbeten som ska upp men jag kan inte vänta med att släppa in er. Ni får smyg starta helt enkelt!

Jag har ju varit och är även fortfarande på hobbynivå, en av administratörerna på bröllopslycka.se. En bröllopsportal som jag varit med och arbetat på sedan den slog upp portarna. Att bygga på något som en hemsida är en av dom många grenarna jag klättrar på i mitt skapande och nu är min egen här ;0)

Varmt välkomna in på Inas Dekor men jag hoppas ni ursäktar "röran" eftersom jag bygger om (läs: upp)

En knapp till sidan finns även att finna högst upp på sidan, under headern ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0