Färgtema - Grönt

Jag vet att det varit mycket grönt inom färgtema men det gröna är en självklarhet i alla bröllop, då tänker jag mest på att oavsett blommor så finns det gröna med och därmed finns det gröna alltid med på något sätt i bröllop.

Så då tar vi lite mer grönt:





Bilder: Brides.com

Byggde kanske på en annan idé?

Jag lovar att ta en annan färg eller ett annat ämne närsta gång det gäller tema. Några förslag? En färg eller ämne.


 

När jag ändå är inne på det... Känner du att det är något som saknas runt inspiration och fakta här i bloggen?
Lämna jätte gärna en och annan kommentar och tipsa mig så ska vi se till att det uppdateras så att alla finner just det dom söker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0