Med naturen som tema



Är den inte söt?
Den är ett perfekt sätt att ta in naturen eller sagornas värld i bröllopstemat!



Garanterat min favorit!
Den ser ut som trä men mina aningar säger mig att det är Choklad, jag är slav under choklad =D
Den ät stilren med ett intryck hämtat från naturen och en smakupplevelse även för ögat.
Lägg märke till dekorationerna i kombination av glasen, en trend som är het just nu.



Ett bröllop med naturtema kräver naturens färger och naturen ger en hel del kulörer i olika valörer så välj två eller tre kulörer för att sedan blanda in valörer.
Här ovan har dem blandat brunt, grönt & vitt i olika valörer.



Jag dras till det asiatiska, jag imponeras av deras sätt att finna harmoni i färger, former, material osv.
Den här dukningen har en aningens asiatiska inslag i sig, vilket jag gillar.
Det är stilrent men ändå såotroligt dekorativt.
Det krävs inte mycket för att ge ögat och känslan harmoni.

Alla dessa bilder är lånade av den otroliga inspirationskälla som hon är, Martha Stewart 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0