Bind buketten

Jag tänkte att jag skulle hjälpa er kreativa blivande brudar med blomsterbinderierna.

Att binda sin egen bukett (trots skrock om att det för otur med sig) gör den mer personlig, det blir en aningens billigare och det är ett roligt minne.

Så hur gör man?
Det beror på vilken typ av bukett, arrangeman eller annat binderi man vill ha.

Här lägger jag in steg för steg tips, dels från det jag gjort på jobbet men även ett youtube klipp som jag hittade.
Både klippet och länken leder till en kompakt rundbunden brudbukett.




Bind steg för stegbröllopslycka.se

Skulle ni vilja ha mer hjälp, information, tips eller råd så kommentera eller så når ni mig på mailen ;0)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Undra om du vet vem som har gjort Kronprisessan Victorias Brudbukett!

2011-01-12 @ 09:29:31
Postat av: Ina

Tyvärr så vet jag faktiskt inte vem som band kronprinsessans brudbukett. Någon annan besökare som vet?

2011-02-11 @ 20:06:10
URL: http://inasdekor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0