Eleganta, moderna & exklusiva former


Bildens källa: Sincerity Bridal

Den här bilden uttrycker (för mig) en modern, stilren, elegant och enkelt exklusiv brud.
Så vad skulle jag välja till en sådan brud?
Jag skulle föreslå en enkel, exklusiv stavbukett handbunden av kallor.
Kallan framhäver just det med sin stilrena och modernt enkla form, en oerhört exklusiv blomma och som är,  och har länge legat bland dem översta på trendlistan inom brudbinderi.
Men i annat fall skulle jag även kunna rekommendera denna brud en armcorsage, inte så vanligt dock. 
Armcorsagen är mest känd från amerikanska filmer när tonårsdottern hämtas av sin date inför den slutgiltiga balen i high school.
I den här rekommenderade armcorsagen skulle jag placera ut tre till fem orkidéeklockor från armvecket ner till handen och kanske hängande i tunn, tunn tråd fäst i ringfingret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0