Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Utflykt

Publicerad 2014-05-30 18:12:02 i Personligt,

Idag var vi inbjudna till Johanna (Lelles äldsta dotter) och hennes sambo Erik. 
 
Innan avfärd så var vi dock tvungna att besikta pärlan, nog är vår bil en pärla alltid. Den gick igenom klockrent. Som vanligt.
 
När vi anlände till destinationen Taxinge så serverades en färdiglagad lunch. Proppmätta begav vi oss först till Hedlandet, mini-mini format av Ullared. Oj vad inspirations tarmen sög 😜
Johanna och Erik investerade i matchande förkläden, det ger en känsla av mys-pys-idyll 😀
 
Därefter begav vi oss till Taxingeslott för fin-fika.
 
Fick en tjuvkik på inspelningen av Hela Sverige bakar.
 
 
Och unnade mig världens godaste marängtårta. Mums!!
 
Nu ska vi trycka ner lite hamburgare som är lagade på vildsvin bl.a. Spännande, första gången jag äter det.
 
Inte en fel dag i regnigt väder!! Kvalitet!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela