Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Jävulusiskt ont i halsen

Publicerad 2014-05-22 20:05:30 i Personligt,

Jag har, som skrivet innan, jävligt ont i halsen sedan fem veckor. Som dessutom felbehandlats ocag har fått allergi. En överraskning: Det tror inte läkaren jag träffade idag. Det togs en bredare odling som jag får svar på i början av nästa vecka. Jag måste haft den kortaste allergin någon haft :-P
 
Lelle var med mig eftersom han är lika risig i halsen men har även en hosta utan dess like. Blev samma odling på honom. 
 
Oliwer har valt avslutningskläder i form av Humör shorts och ett dope linne, det verkar inte vara skjorta som gäller nu för tiden. Nä, coola märkeskläder ska det va tydligen. Hade det inte varit grym rea hade han aldrig fått dem. Tycker det är hutlösa priser, jag gillar dock den balla designen så lite dubbelmoral får jag stå för. 
 
Ängla hittade jag den första fästingen på i år, en liten rackare som inte hunnit etsa sig fast tack och lov. 
 
Appropå coola barnkläder så syr syrran det, Ängla har fått en helt egen design som vi väntar med posten. Kolla in hennes plagg i galleriet (hemsidan) www.wackoo.se 
Wackoo finns även på Facebook. www.facebook.com/wackoodesign
 
Jag gillar, gör du?

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela