Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Fröken Pyssel och unge Herr Soft

Publicerad 2014-05-12 12:05:59 i Personligt,

Gårdedagens inlägg publicerades tydligen inte, jag som försöker vara aktiv i bloggen igen.
 
Ängla hittad igår på ett nytt projekt (lik sin mamma) vilket var avancerade pärlplattor. Morgonen gick åt till att sortera pärlor i olika kulörer och valörer, några färger skulle inte komma att räcka till den "lilla" pärlplattan, så det var bara till att komplettera. 
Mamma tycker förstås att detta är super kul medan Ängla bara vill lägga dem roliga pärlorna :-)
 
Oliwer däremot, MR Soft. Han nöjer sig med att slappa. Igår gick jag och Lelle varsin hockeymatch mot honom. Jag fick stryk med 3-0 men min vinst var ju att göra något tillsammans med honom.
 
 
Änglar och min pärlplatta under uppbyggnad 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela