Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Sol idag med

Publicerad 2014-03-30 18:37:56 i Personligt,

Idag skulle jag ljuga om jag sa att det var en enkel dag, allt är så färskt att det ligger under ytan. Men jag försöker fylla dagarna med allt det positiva jag bara kan.
 
Eftersom vi drog fram klockan en timme så gick förmiddagen relativt fort. Vi gick och handlade lite fika för att sedan gå upp till vänner för att få annat att tänka på och lite positiv energi, efter det tog jag och Lelle dagens promenad.
 
Ängla har lekt med en kompis hela dagen och känt sigännu lite större när hon gjort rent Till Sammy (Hennes hamster som hon köpte när hon fyllde 7 år) med en kompis. Hon passade även på att äta borta idag så jag och Lelle hämtade hem Thaimat. Näringsrikt wokade grönsaker ;)
 
Nu är det kvällsmys innan Ängla ska i säng. Imorgon har vi nya mål jag VILL uppnå....
 
Hoppas ni har haft en mysig Söndag.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela