Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Yin & Yang

Publicerad 2014-06-28 10:42:09 i Personligt,

I min blogg kan man inte uppfatta helheten som "Lyx-glam-felfritt-rosaskimrande-prinsessa liv". Även rosen har sina taggar och vågskålen gungar hej vilt ibland. Mitt mål är att få den att väga jämt, så gott det går.

Tidigare tog jag upp B12-brist, lite neggo men akt så viktigt. Nu tar vi dagens positiva, hittills.
Äntligen ska jag kapa lite risigt hår. Näringsbrist är ju inte riktigt förskönande 🙈😀

Det var faktiskt min underbara frisör som sa, redan förra året, att det var dags att kolla upp näringsvärdena, eftersom färgen inte fäster sedan dess. Lite smått grönaktig nyans har jag nu, men jag har hört att det ska va inne, om ej så struntar jag i om jag är totalt ute 😀Nog var det på god väg till brist alltid. så idag ska jag kapa lite gammalt och se något nytt 😉

Något jag hemskt gärna skulle vilja göra är en håranalys, som kan tyda mer än blodprover. Har någon mot förmodan en fin tanke på att ge mig en "Bara för att..." present så tar jag gärna emot en sådan gåva i form av en håranalys (jag hatar att ta emot gåvor i vanliga fall, jag ger hellre. men för mitt välmåendes skull så kan jag göra ett undantag 😉)




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela