Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Passade på...

Publicerad 2014-06-09 19:59:14 i Personligt,

...att sno åt mig lite kvalitetstid med hjärtat idag. Efter alla dagar som dålig så har han funnits där, idag ville jag ge honom en fin dag på tu man hand. 
 
Vi tog oss till "vår" ort, där han en gång romantiskt friade. Sigtuna.
Den staden älskar vi båda lika mycket. Idyllisk, lugn och så vacker.
Började med en lunch vid vattnet innan vi promenerade och bara njöt.
Det är ju snart sommarlov så det blir inte många tu man hand stunder.💕
 
Sen hade jag tjej träff på baksidan. En kopp kaffe och skratt tillsammans med Nina (Änglas svärmor) och Carolina (mamma till Änglas kompis). Trevliga timmar innan middagen. 😂☕
 
Efter det hann jag äntligen prata med min älskade syster. Vi har inte hörts på hela helgen 😱
 
Idag passar vi även på att gratulera barnens farmor (Olivers bonus) på hennes födelsedag 🎂

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela