Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Ny men rörig

Publicerad 2014-06-04 17:55:34 i Personligt,

Jag har äntligen fått stjärten ur vagnen och designat om bloggen. Dock och tyvärr så syns inte headern när bloggen automatiskt mobilanpassas. Bra eller dåligt?
 
 
Jag ville självklart ha med mig, det är ju mina tankar som skrivs. Jag ville dessutom ha med min underbara hälft och mina mirakel. Sen frågade jag syster yster om hon kunde sätta namn på tre materiella ting som beskriver mig. Det blev följande:
- Kaffe, för att jag dricker det dagligen. Inte mycket men en underbar start på dagen. Inte nyttigt vad det gäller kroppens PH-värde dock. Men man kan ju inte vara felfri, då är man ju inte mänsklig ;)
- Penslar, för att jag gillar allt med färg och form. Jag målar, tecknar, dekormålar möbler, oljemålningar, design i alla former.
- En kudde!! En kudde var det tredje ordet jag fick. Det ska tydligen visa att jag är oerhört intresserad av inredning. Sen för att jag alltid somnar i soffan :D
 
Där har ni den nya headern i all sin betydelse.
 
Jag vet att innehållet är oerhört rörigt, det har bara blivit så sedan jag osäkert startade den 2008. Jag har passerat 6 år som bloggerska. Och inte ett dugg känd har man blivit heller :/ (som om jag verkligen önskade det, nä!)
Det är en underbar resa att titta tillbaka genom alla år. Det är mitt liv och min vardag och jag är ledsen över att jag inte hann blogga när jag var som mest insnöad på mitt företag och jobbet. Jag har ju missat en hel del men nu är jag ju tillbaka så varför gråta över spilld mjölk?
Det jag skulle komma till var att jag även planerar att städa upp i bloggen. Rensa ut och sortera. Så att jag (och ni som följer mig) lättare hittar grejer.
Men det kommer senare.
 
Vad tycker ni om nya designen? Saknar ni något?

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela