Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Jobbet, fika & coolt päron

Publicerad 2014-06-05 17:49:00 i Personligt,

 
Började morgonen med att besöka jobbet. Saknar atmosfären där, så det var kul att få en liten uppdaterad pratstund med kollegorna 💬
 
Direkt efter besökte jag min kära vän, konstnären Roger Fällman. Det är sällan skådat sådan detaljrik konst
Besök gärna hans hemsida för att imponeras 😉
 
www.rogerfallman.se (länka kunde jag tydligen inte heller när jag bloggar via mobilen)
Kaffe och tvåtimmars pratstund, min kvalitetstid idag.
 
När jag kommer hem ligger det där på bordet, paketet jag väntade på. Nu är jag ett coolt päron i mitt chokladlinne från Wackoo.
 
Tur att man kan se måttligt grinig ut. Nu förstår jag varför folk tror att man är grinig, divig och mindre mänsklig 😈
 
Jag är jätte glad men det syns inte. Det där med mitt ansiktsspråk får vi  ta en annan gång.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela