Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Frisören och Pop i bil

Publicerad 2014-06-28 16:31:00 i Personligt,

Ängla följde med mig till Jenny, vår frisör på salong Individa. Vi har gått till henne var tionde vecka sedan 7 år tillbaka.
Hon har alltid varit mån om Änglas hår och alltid velat vara med på mina knasiga förändringar. Själv är jag tacksam för att hon säger ifrån när jag fått allt för knasiga infall 😀

Men hin är go och vår relation har utvecklats till vänskap även utanför salongen. 🌻

Idag fick hon äntligen kapa det värsta riset och Ängla klämde in sig själv efter mig. Hon snyggade till sin "side cut", toppade och tunnade ut. Det sista var ett krav från mig 😏 Då vi har ett gräl om hårborstningen minst en gång om dagen 😫
Bilderna blev dock inte dem bästa, blev några snabba då jag ville ta tillvara på babbel-tiden 😃

Glömde till och med att slå av blixten på kameran

Fina Jenny klipper Ängla. Det där håret skulle kunna bidra till minst två peruker.


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela