Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Våga leg(s)

Publicerad 2014-07-09 17:23:10 i Personligt,

I gårdagens inlägg utmanade jag er att våga något som ni inte brukar göra. Idag ska jag besöka jobbet i klänning, något dem endast sett en gång tidigare.
Här är mitt bevis:

Jag och klänningar har inte varit kompisar under tidigare år men vi började bekanta oss med varandra förra sommaren. I år är vi riktiga buddies 😀

Jag tyckte inte att jag passade i kjol eller klänning. Hjulbent med Kajsa Ankas fötter kunde aldrig gå att kombinera!! Det går visst...om man skiter i vad andra tycker!
Det är mina hjulbenta ben och mina fula fötter som gör att jag är jag. Jag tänker leva mitt liv som jag vill!! 😉

Det är nog en hel del hos mig själv som jag inte gillat tidigare eller att någon ska tycka något om. Alla tycker något för alla tycker inte lika.

Klarade ni dagens utmaning?
Idag har jag tagit upp något som under många år har stört mig. Min utmaning till er är: Vågar ni visa vem ni är? Inget ni skämts över eller så, utan bara genom att ge er tillkänna som läsare av min blogg 😃
Känner till ett flertal av er men jag vet nog att det är en och annan som både följer och tittar in ibland 😉

Vågar du?

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2014-07-10 04:56:31

Du är jättefin i klänning,en riktig pingla!! :)

Svar: Tack Sanna ;) Du är en trogen följare du, vilket jag tycker är jätte roligt :))
Ina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela