Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Nya prover

Publicerad 2014-07-17 21:14:19 i Personligt,

I morse åkte jag redan kl. 07:00, visste att Lelle inte tankat innan. Utan kaffe eller frukost i magen så var jag allt annat än pigg. Tur att provtagningen var på morgonen.

Hur stora är oddsen att man ringer varandra exakt på samma sekund? Det händer mig och syrran rätt ofta. I morse redan 07:30 😀

Efter provtagning så letade jag efter kaffe men hittade en massa bra o ha saker istället. Så med huvudvärk var jag ta en latte på statiol, godaste latten på länge 😛

En morgonfika med Sanna, Lelle. Perre och Ängla var mysigt när jag kom fram till bussen.

Tack goa Sanna vännen för att Ängla fått vara med er och hundarna medan jag fixat och donat. Vad hade jag gjort utan vänner som du?

Nu är det natti!!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela