Inas Dekor

"SmÄ ting skapar helhet"

Morgonstund - Skara Sommarland

Publicerad 2014-07-27 06:40:12 i Personligt,

Bra gissat dĂ€r, farmor 👍 Med lite fusk kanske 🙈


Precis bakom trÀden ligger Skara Sommarland, dÀr vi hade en super duper dag. Bad, karuseller, mat, slash och lotter.

Jag, Ängla och Lelle tog en tur i Newton, dĂ€r jag var den som blev blötast av oss. Det gjorde ju inget i 30 graders vĂ€rme.

Ängla fick Ă„ka dem efterlĂ€ngtade kossorna innan hon fick med sig Perre i bĂ„de Gruvan och Tranan 😀










Ängla slog oss som vanligt i tur i spel.

Idag vaknade vi upp pĂ„ samma stĂ€lle, det tar pĂ„ krafterna att ha sĂ„ roligt 😂
Men nu beger vi oss snart till nĂ€sta hĂ„llplats, sĂ„ imorgon blir det ny gissning 👍

Mot nÀsta Àventyr!

Liknande inlÀgg

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag Àr mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag Àr en fd. webadministratör pÄ bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent pÄ ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och Àr tacksam för att jag fÄr möjligheten att göra det. Min familj Àr mitt allt och ingenting annat prioriteras högre Àn den. DÀrav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela