Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Korvkalas & Planer

Publicerad 2014-07-05 20:02:29 i Personligt,

Igår bestämde vi oss för att valla Ängla, vars feber hade börjat sjunka.
Ett besök hos min goda vän Sanna, på hennes hunddagis som hon driver. Bara mysigt att få sitta i solen och gagga lite 👍
En snabb varmkorv innan vi begav oss för att kika på omgivningen och naturen lite längre bort. Slutade med en glass i Knivsta.

Idag har vi varit på kalas💐
Först gick Ängla på kalas för barnen och tre timmar senare så dök vi upp för att vara med och fira samma barn. Det är kanon när man är vänner med barnens föräldrar. I det här fallet så har jag känt Vera & Matti sedan långt innan vi fick barnen.

Alltid lika trevligt att ta sig tid för en fika och små utflykter, måste bli oftare 😉

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela