Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Bara en platt grej på väggen

Publicerad 2014-08-02 08:27:21 i Personligt,

Vi kom hem sent i onsdagskväll och sedan dess har jag pö om pö tvättat upp alla kläder och försökt få rätt sak på rätt plats.

Lelle har fått hem 67:an från platsen den protesterade på och har sedan dess lagat det enkla men ack så långa felet. Bussen är ju ändå 13 meter lång.

Första kvällen med tv gav nada och jag känner att jag alltid gjort ett bra val att inte betala för en massa kanaler. Man får fler minnen utan.
Däremot skulle jag och barnen ha filmkväll igår, det slutade med att Ängla valde att leka längre med kompisar och Oliwer hängde i planerande samtal med polaren. Så där satt jag själv med en rulle innan läggdags.



Inte för att det gör något, ser hellre att även barnen väljer bort tv:n under sommaren.

Är tv viktigt i ditt hem?

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela