Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Kärlek

Publicerad 2014-04-23 17:20:24 i Personligt,

Kärlek för mig är mina barn, såklart! Finns inget jag gjort så bra som dem. De är fyllda med så mycket kärlek och omtanke, stora olika personligheter som sprider så mycket glädje och stolthet.

Kärlek för mig är också min älskade hälft, förhoppningsvis snart äkta hälft. Han finns där när jag behöver honom som mest. Hans trygga famn är bättre än vilken hammock som helst i sommarvärmen :)
Han kan varenda millimeter av mitt inre och yttre, älskar mig för den jag är på alla sätt. Lika mycket älskar jag honom, gränslöst!

Kärlek för mig är min syster, en syskonrelation som varenda människa skulle behöva. Mängder av skratt, tårar, ventilation eller bara skitprat. Gemensamma intressen eller intresse för enskilda intressen. Vi ger och vi tar, har delat vårt liv tillsammans och berättar allt för varann. Att hon har två underbara barn som ligger mig varmt om hjärtat vet alla, störtsköna tjejer.

Mina kärlekar!!! Ni är guld!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela