Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Men halloj

Publicerad 2013-07-22 07:07:00 i Personligt,

Det var inte igår, men jag behövde nog den här tiden som gått efter senaste inlägget. Det var en tuff återhämtning både fysiskt och psykiskt av det som hände under mitt tandläkarbesök.

Det har hänt mycket i mitt liv, på gott och ont sedan dess. Men det gör det ju i allas liv. Så jag tar vid där jag är nu istället för att rabbla upp det som varit. Några korta tillbaka blickar kanske det blir ändå ;)

Vad är det som gör att jag är tillbaka och hur ofta kommer jag att vara tillbaka?

Jag är tillbaka för att jag under skrivande stund har påbörjat vecka tre av mina fyra semesterveckor, vilket innebär att jag inte får ur mig den vardagliga kreativiteten som behövs för att hålla mig "mätt". Och jag hoppas (vågar inte lova något) att jag kommer att kunna ge bloggen regelbunden tid även efter semestern.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela