Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Halt på halkan

Publicerad 2012-10-21 18:22:15 i Personligt,

I torsdags genomgick jag halkan, något som jag bävat för eftersom jag inte riktigt visste om jag skulle kunna ha kontroll över bilen. Men det var super roligt!
 
Vi fick "volta" med en bil (som var uppsatt på en ställning), krocka i 7km/h, köra halkan och dessutom göra en 180 graders snurr.
 
Bilarna vi fick köra var automat, så nu vill jag byta bil =) Vi körde dessutom övningarna själva. Att genomföra halkan var både roligt och nyttigt. Det finns saker man både måste uppleva och se för att få en mer realistisk bild av vad som verkligen kan hända.
 
Med diplom, godis och reflexremmar så har jag tagit ytterligare ett steg mot körkortet. Nu är det bara det slutgiltiga och jobbigaste kvar. Bokar uppkörning och teorin inon kort ;)
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela