Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Det som varit i... snabba mobilbilder

Publicerad 2012-10-21 18:16:12 i Personligt,

Jag fick frågan senast idag: "Har du ont om tid, vännen? Du uppdaterar alltid bloggen i efterhand". Svaret är som alltid: Ja, jag har super dåligt med tid och ännu sämre just nu. Jag börjar med att snabbt ta upp vad som hänt i dem bilder jag hunnit spara ner sedan sist:
 
 
Vi tog med Ängla för att lyssna, sjunga och dansa med Sara ("Super Snälla Silver Sara") från Bollibompa.
När Sara sjungit sin "En skit tråkig låt" hörde vi Ängla skrika: SKIT TRÅKIG!
Hon var på sitt bästa humör den dagen, det humör där hon förlagt öronen och inte riktigt orkade tänka igenom sina handlingar. Såna dagar har vi också =)
 
 
Jag och Ängla gick ner till kolonilotten ("Handys kolonilott") för att skörda alla prydnadspumpor vi sått.
Ängla tog med sig några till skolan, vilket blev väldigt uppskattat.
 
 
Igår hade Oliwers bandylag sin första match för säsongen. De vann med 8-3! Oliwer gjorde två mål och en passning fram till mål. Super duktiga killar!
 
 
Igår kväll målade jag äntligen igen, inte för att jag tog mig tid av lust att måla. Mer för att jag egentligen är tvungen att hinna bli färdig med en sak. Jag kan dock inte visa resultatet än, men det kommer ;)
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela