Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Förändringar

Publicerad 2012-03-30 14:54:38 i Allmänt,

Bloggen har under dagen fått några smärre förändringar som ni kanske ser och märker. Nu kan ni lättare navigera er genom att kunna gå tillbaka till startsidan via ett klick på headern, kommentera inlägg genom att klicka på inläggets rubrik och lite annat smått och gott.

Jag har dessutom lagt alla arkiverade månader och länkar i rulllistor för att få mer plats till annat.

Har lite planer på hur det ska se ut när jag senare fortstätter att uppdatera designen.

Jag är dock lite nyfiken på att höra hur bloggen ser ut på era skärmar, eftersom jag lagt alla banner till höger om bloggen och dessutom flyttat hela bloggen till vänster. Lämna gärna en åsikt, positiv som negativ.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela