Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

En helt vanlig lördag...

Publicerad 2012-03-24 14:48:09 i Personligt,

Som vanligt är det fullt ös från 06:00. Innan kl. 10:30 hade jag:

- Städat
- Tvättat, torkat och vikt 3 maskiner tvätt
- Ätit frukost
- Tvättat cyklar
- Duschat och lagt på "masken" av make up
- Samt sålt Änglas gamla cykel.

Nu inväntar vi besök som ska fira Oliwer och Ängla p.g.a. att de fick förhinder förra veckan.

Jag önskar att tiden för att kunna sova länge, äta frukost i solen, läsa en bok, blunda och bara ta in dofter och intryck fanns. Den kanske finns men för en förälder till aktiva barn utan avlastning så krävs det en hel del arbete innan man kan få den tiden. Jag är gärna med dem nu för snart är dem för stora och jag har all tid i världen.. eller?

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela