Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Han lyssnade...

Publicerad 2012-06-29 19:19:21 i Personligt,

...när jag framförde min dagliga önskan.
 
Under tiden jag skrev mitt förra inlägg (för några minuter sedan) var "Handy"  och handlade myspys med barnen. Jag hade precis publicerat mitt inlägg när han och barnen räcker över en present, en överraskning bara för att jag gör allt jag gör för dem. Som de uttryckte det.
 
Vad fanns i presenten? Precis...den parfymen som jag önskade mig i tidager inlägget. Calvin Klein - SHEER BEAUTY
 
Det är när man minst anar det men som mest behöver det som man från roten av hjärtat kan uppskatta det någon gör för en. Hur liten eller stor tanken än må vara!
 
Tack min familj, älskar er mest men nu luktar jag godast ;0)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela