Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

kippar efter andan

Publicerad 2012-08-19 17:12:26 i Personligt,

Med rubriken menat att min senaste vecka varit smockad med allt möjligt från tidig morgon till (tidig) kväll. Kombinerat med en period av grotesk värk i kroppen, vilket är det som orsakat dem tidiga kvällarna. Tack och lov för det.

Veckan som sådan, snabbt dragen:
Måndag: Jobb
Tisdag: Jobb
Onsdag: vaken 04:30 för avresa till Jönköping där branschmässa med leveranrörsmöten sker till kväll. Jag stannade på hotellet den kvällen, dundertrött.
Torsdag: Branschmässa med leveranrörsmöten och hemresa.
Fredag: Långt möte
Lördag: Festdag på hemorten med godisjogg, Sean Banan och trevligt sällskap. Somnade 21:30
Idag, Söndag: FORMEX mässan hela dagen.

Ni kanske förstår varför det varit tyst i bloggen den här.veckan som varit? Bilder kommer ;-)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela