Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Mörkare årstid

Publicerad 2011-10-21 12:34:02 i Personligt,

Nu är det verkligen höst, hinner knappt uppfatta omgivningen dock. Tar tillvara på alla minuter man får till att studera den vackra omgivningen.

Det börjar närma sig sammanfattningen av år 2011 för att även se förändringar och förhoppningar inför 2012. Hur har ert år varit fram till nu och vad vill du uppnå med 2012?

Min sammanfattning fram tills nu, År 2011:

Jobb:
- Jag är snart en ett år gammal "profilare" och webbansvarig
- Trivs som fisken i vattnet på jobbet och tillsammans med arbetskamraterna

- snart drivit eget företag inom webbdesign och webbadministration ett år

Familj:
- Har delat 9 år tillsammans med "Handyman"....."En kram om dagen gör att man orkar" =0)
- Ängla 5 år och Oliwer 10 år ger mig utmaningar och kärlek i vardagen
- Mycket humor och många skratt

Vänner:
- Önskar jag haft mer tid men hoppas dem förstår

Personligt:
- Lärt mig saker varje dag
- Dåligt samvete för att inte riktigt räcka till
- Gläds åt mina personliga utvecklingar

2011 har varit ett år med full fart och fläkt, känslomässig berg o dalbana ett fåtal gånger då jag önskar jag haft mer tid åt allt och alla. Ett helt klart utvecklande och roligt år med nya och gamla nära och kära.

Mina förväntningar/förhoppningar på 2012:

Jobb:
- Utvecklas och bli mer erfaren
- Lära mig nya saker
- Släppa nya kreativa och utvecklande idéer
- Skapa och få nya intryck

- Avveckla ett välmående företag i brist på tid

Familj:
- Äh, vi tar ett år till med "Handy" :0D
- Ser när barnen blir äldre och klokare
- Tar hand om barnens påhitt i vardagen
- Skrattar oss gemensamt genom året
- Förhoppningsvis större boende
- Tid att hitta ett nytt vardagsrumsbord (helst innan 2012)

Vänner:
- Mer tid till vänner
- Tjejkvällar
- Middagar

Personligt:
Hänger nog ihop med jobbet men i övrigt:

- Egen tid
- Kanske en shoppingrunda (på hela 2012)
- Jag ska lära mig att koppla bort jobb när jag verkligen ska... jobbar rätt mycket i huvudet samtidigt som jag gör annat.
- Jag ska sätta yogan i rutin
- Tid för måla och teckna

Vet inte riktigt hur jag skulle sammanfatta det om det inte bara skulle låta jobbutvecklande. Ordet för 2011 är: JOBB och ordet för 2012 är: INTRESSEN


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela