Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Nu vankas det jul

Publicerad 2011-11-18 14:23:57 i Personligt,

I helgen ska jag ha upp allt julpynt, tur att det inte är så mycket eftersom granen är det som är den magnefika julsymbolen i vårt hem. Men det ska faktiskt bli mysigt att få upp julgardinerna i köket, ljusstakar, stjärnor och glaskulor. Det är det som vankas i helgen, är det tänkt.

Nästa helg tänkte jag att vi (jag, "Handyman" & barnen) skulle ta tag i första julbaket inför december, det blir ju lätt fler gånger än en som vi bakar. Vardagen och tiden ser dock lite annorlunda ut nu så man får planera på ett helt annat och förberedande sätt =0) Tänkte dessutom ta mig en tur med "Handy" för att inhandla ALLA julklappar, på en och samma dag. Så att det är färdigt!

Nu ska jag försöka hinna slå in ännu en julklapp som dykt upp!

Snart är det jul igen!


Bild: Martha Stewart

 

 


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-11-18 15:44:02

Riktigt smart av dig att julpynta helgen innan.

Man tänker ju att: det går ju inte. det är för tidigt.

Men va fan spelar det för roll egentligen?

Det är ju en själv som bestämmer det.

Ja, allt blir ju annars samma helg och det blir för mycket.

Lycka till med julpyntet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela