Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

God fortsättning på 2011

Publicerad 2011-01-07 21:01:30 i Allmänt,

God fortsättning på 2011.

Starx innan julafton lossnade den "propp" som jag väntat på. Det är en stor förändringsperiod för hela familjen. Jag måste tyvärr säga att jag inte kommer har samma tid med bloggen längre =0( Jätte tråkigt men jag kommer absolut inte att överge den. Den kommer bara inte att vara den "vardagliga, personliga inspirationsbloggen" längre. Jag kommer garanterat att skriva när jag får tid, jag kommer att lägga in bildbomber de gånger jag fyller på datorn och jag kommer absolut att slänga in en och annan privat uppdatering om vad jag tycker och tänker ;0)

Min jul bilder kommer väl komma lagom till påsk =0D

Det är ett jätte spännande år som väntar och jag hoppas ni har lika mycket roligt att bita i det här året.

God fortsättning alla glada!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2011-01-08 10:04:17

Hej och detsamma, låter som om det blir ett spännande år!



Här har det börjat spinnande, som du såg... galet söta små kattbäbisar som gör att jag långa stunder bara sitter och fån-stirrar på dem :-)



Ha det bra!

Kram

Susanne

Postat av: Siv

Publicerad 2011-01-08 10:59:39

Lycka till nu



Hoppas att allt kommer att fungera bra för Er

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-01-10 08:48:43

Men, nu måste du ju berätta. Vad är det som händer?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela