Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Äntligen...

Publicerad 2011-01-29 09:20:17 i Personligt,

...tar jag mig en micro-minut för att uppdatera den torraste bloggen på väldigt länge!

Kort och snabbt förklarat så hinner jag inte med så mycket annat än att jobba och kramas med min familj just nu, anledningen till detta är att jag både har ett nytt jobb och samtidigt har startat upp mitt eget företag. Båda sysselsättningarna är erhört roliga, inspirerande och utvecklande. Jag träffar många nya, roliga och inspirerande människor och har dessutom hunnit med att åka på mässa i tre dagar.

När jag inte jobbar och driver mitt eget så tar jag mig tid för familjen. Hela den nya situationen för mig är lika ny och omtumlande för familjen. Nya rutiner och tider ska bakas in till en vardag och då är familjen och jobbet prio ett för att vi ska komma in i det nya så snart som möjligt.

Därför är det, annars självklara, bloggandet det som faller på prio-listan. Jag uppdaterar i den mån jag kan och hinner.

Hur har erat 2011 börjat?

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela