Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Rutin, min vitamin!

Publicerad 2011-02-09 21:09:04 i Personligt,

Jag är en rutin människa som gillar när allt är som det brukar. Visst gillar jag förändringar men dessa förändringar skakar ju om oss alla och alla tider på dygnet. Nu börjar alla nya tider sätta sig och jag börjar väl bli lite mer avslappnad vad det gäller miljö i alla dess former. Nu ska jag bara få alla nya åtaganden på rätt plats för att kunna lägga till lite speed i grejerna.

Jag måste alltså skapa nya rutiner av nya åtaganden och det tar ett bra tag....o jag som gillar när saker går som smort med fart!! Tid, Ina. Ge det tid!

Just nu sitter jag med siffror upp över öronen samtidigt som jag tänker på design och dekor i alla dess former och material =0D

Viktigaste punkten just nu är SÖMN!

Det är så roligt att se att ni hänger kvar vid den "torra" bloggen!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2011-02-12 09:20:46

Men va kul med ditt egna företag...och mässor...och roliga människor.... vill också! :-)



Håller alla tummar för att det kommer att gå bra men det är klart att det gör... och kul att du hittade en liten stund och hann "hälsa på" också.



Stora kramen

Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela