Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Årets festdag

Publicerad 2011-08-21 14:30:52 i Personligt,

Börjar dagen med Godisjoggen, där 900 barn med föräldrar var tappra nog att utmana regnet.


I väntan på uppvärmningen och starten


Oliwer står längst fram bland de största.


Alla barnen jagar den stackars kaninen


Oliwer i starten


Oliwer kommer i mål


Mamma och Ängla kommer i mål

Efter att vi bytt kläder och åter befann oss på festplatsen var det dags för dagens STÖRSTA händelse:


DANNY!



För att inte tala om vad som skulle komma efter...





- Danny: Ängla med Ä....som en ängel.

På skivan skrev han:

TIll Ängla
Puss Danny



Den lååååånga kramen!





Ingen kram men dock ett COOLT möte mellan Oliwer & Danny:







En super bra dag med dåligt väder tillsammans med trevliga människor!



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela