Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Vad gör jag? Vem är jag?

Publicerad 2011-04-05 21:37:58 i Personligt,

Hur tråkig får man vara egentligen? Jag kan ju fortfarande skåda julgranen i bloggen utan att scrolla =0D

Några nya bilder har jag inte, om ni inte vill se ännu en bild på mina underbara barn och deras aktiviteter. Jag måste verkligen planera in tid för mig själv och mina upplevelser för att få lite variation på bilderna (och i livet).

Ina utanför ramarna skulle vara som en 80-årig tant som vrider och vänder på "blippen" i mataffären för att det är för nymodernt och inte vet hur den ska hanteras.

Det är ju till och med så barnen börjar önska sig barnvakt i present. Vill de också få lite variation?? Vi kanske behöver ta en dag i månaden för att uppleva saker på annat håll, finna nya saker att prata om och dessutom glädjas åt varandras upplevelser också, inte bara med varandra.

Men med livets vardag kommer ett sjuhelvetes puzzlande för att få alla tider, måsten och behov att passa....så det är bara att hänga i (rullatorn) och åka me ;0)

Det var inte alls det som inlägget skulle handla om när jag satte de första bokstäverna... tänk vad impulsiv jag var nu =0D


Jag är nöjd och glá - Kexchoklá (åh, vad gott).

2011 har hittills förändrat hela min vardag från vad det en gång varit. Då var då och nu är nu inkl. framtiden!

Idag är jag mamma till två barn + "tre" bonus och en "Handyman", 10 år äldre (men det märks inte alltid), arbetar med företagsprofilering och webb där jag omges av både design i alla dess former och material samt att arbeta med kanonbra människor omkring mig hela dagarna gör inte saken sämre, driver eget företag (en "fast" dag i veckan) inom webbsidor och e-butiks lösningar för små och medelstora företag, har minst ett skratt om dagen som mål och.....Minst en choklad om dagen är fruktansvärt gott för magen ;0)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2011-04-09 19:46:20

Så det är dig jag ska vända mig till när jag behöver en webbutik alltså...bra att veta!



Ha en skön fortsättning på helgen

Kram

Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela