Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Meditation....

Publicerad 2010-09-06 19:47:53 i Personligt,

..har det varit, iallafall här i bloggen!

Så här tyst har det nog aldrig varit och jag brukar alltid vara noga med att tala om ifall det skulle bli upphåll. Jag är ledsen för att den informationen inte kommit ut och för att det har varit så händelselöst här =0( Sorry!

Allt annat än händelselöst har det varit i mitt liv senaste veckan, jag drar en lång historia kort oc punktvis:

 - Jätte mycket och roligt arbete råder
 - Företagsmöte avlöser företagsmöte
 - Barnen har två aktiviteter/vecka var
 - Papper till skola, jultidningar, dagis och en massa annat ska tas om hand
 - Jag har denna månad en grundkurs i ADHD
 - Nätverkskabeln till min sprillans nya dator gick sönder (Akut handlande krävdes)
 
och mycket mycket mer.....

Jag har en del rutiner och stratigier att komma in i vilket gör att sömnen inte riktigt är som den ska. Snart är jag tillbaka på banan med den vanliga energin ;0)

Jag är heltklart en kvinna 2010 just nu (trots att inte allt stämmer och mycket saknas)
Är du också en kvinna 2010?


Illustratör: Karolina "Ina" Jonsson

 

 


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Siv

Publicerad 2010-09-06 21:52:00

Om Olli säljer jultidningar i år vill vi också vara med och köpa.

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-09-08 11:43:18

Känner igen mig väldigt väl :-)

Postat av: Mixx

Publicerad 2010-09-09 21:56:01

Jag med om han har min almernacka och sånt :)

Moster handlar ju mest eller hur lät det förra året hahahaha.



Vad gör du som tar upp all din tid?



SLUTA MED DET!!!!! haha

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-09-12 11:25:42

Svar: Ja, lite kul blev det, skulle naturligtvis satt ögon på neccessären men kom på det när alla 115 bilderna var klara och då oooorkaaade jag inte .-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela