Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Rosa bandet

Publicerad 2010-10-19 20:30:06 i Personligt,

Det finns så oändligt många sätt att stödja rosa bandet. Jag tar gärna tillfället i akt att stötta så mycket som möjligt (iallafall i den mån jag kan) och brukar ha alla årens rosa nyanser av det lilla vackra bandet sittandes på min jacka.

Men det finns ju så många andra sätt att stödja kampanjen i vardagen. Du kan köpa rosa disktrasor, en rosa skurhink, en plastpåse med det rosa bandet på osv. eller när du ändå ska köpa toapapper eller servetter, varför inte ta det med fint motiv där baktanken faktiskt är att stödja rosa bandet?

Lambi är ett varumärke som jag tycker står för kvalité och stil. För fjärde året i rad stödjer Lambi rosa bandet och i år gör dom det med två produkter. Just toapapper och servetter.


Köp dom "små" sakerna och gör enorm skillnad för en bra sak!

Jag passar på att ta upp mina repriser i form av illustrationer för just kampanjer:


Illustratör: Ina - inasdekor.se

För bröstcancer

Men jag passar även på att uppmana om det som inte syns i lika stor grad men är ack så lika viktigt


Illustratör: Ina - inasdekor.se

För prostatacancer


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: caroline tyledal

Publicerad 2010-10-19 21:13:58

sv : Tack så jätte mycket för hjälpen ! Ska kolla runt på din blogg nu och se vad jag kan hitta, och kommer nog inte bli besviken hehe. Men tusen tack för hjälpen jag hör av mig om jag har funderingar om något! Ha de bra kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela