Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Nytt kapitel för Tingeling & Bloss

Publicerad 2010-03-30 13:52:33 i Teckning,

Snart börjar ett nytt kapitel för dom dekormålade barnmöblerna som jag rustat upp. Ett nytt liv för Tingeling och Bloss med många kommande minnen hos en liten flicka vid namn Ängla.

Jag har precis avslutat dekormålningen och nu återstår bara lackningen, kanske är min mentor så pass snäll så han lackar möblerna åt mig innan han åker på semester, annars dröjer det ytterligare några veckor innan jag kommer in i lack-rummet och allt har torkat... vi får se, det hade varit en fin påskpresent annars ;0)

Så här såg stolarna ut innan:



Här är resultatet av renoveringen och dekormålningen:











Tänk vad lite färg kan göra ;0)


Mobilfoto & Dekormålare: Karolina Jonsson - inasdekor.se


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Siv

Publicerad 2010-03-30 16:39:49

Ja det är otroligt vad lite färg, fantasi och anlag hos dig kan åstadkomma

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-31 05:08:59

SÅ häftigt! Jag har sagt det tidigare och säger det igen, du är kalasduktig!!//Sanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela