Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

18 eller 31?

Publicerad 2010-03-31 09:59:01 i Personligt,

Jag vet inte om varken jag eller fler håller med men kassörskan i matbutiken var oerhört osäker när jag skulle betala och frågade mig om jag hade leg =0O What?!

Gladeligen tog jag upp mitt leg och tog det hela som en enorm komplimang, varför gör man det? Är det ett måste att se ung ut? Jag är 31 år och ibland känner jag mig yngre och ibland äldre, jag reflekterar inte riktigt över min ålder som siffra.

Att jag ser yngre ut än vad jag gör vet jag eftersom det finns dom som försökt gissa på min ålder och då relaterat till att jag faktiskt har ett barn på 9 år. Oliwers vänner har många gånger ifrågasatt om jag är hans storasyster och så har det varit sedan han föddes.

Men 18!! Det var väl att ta i??

Jag kan garantera er att rynkorna är på ingång och några har lagt sig till ro, likaså dom vita hårstrå´na som redan glimmar i dagsljus (i mörker också men det säger vi inte högt)

Jag är helt enkelt en mamma på 31 år som inte har en aning om hur man förhåller sig tll sin ålder =0)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Siv

Publicerad 2010-03-31 10:03:51

GRATTIS

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-01 04:54:33

Jesus, bli salig! Trött och sliten,less på hela skiten och så kommer någon som inte ser rynkor,gråa hår och att tyngdlagen trätt in (dvs allt börjar ramla nedåt)utan ser en ung tjej som är snygg och har allt på rätta ställena! Det är vad jag kallar KOMPLIMANG!!//Sanna PS. Ha! Jag sa ju att du fortfarande är snygg :)

Postat av: Ina

Publicerad 2010-04-01 08:18:03

Det var inte komplimanger jag fiskade efter men tackar hjärtligt för dom ;0)



// Ina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela