Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Illustrerad barnbok

Publicerad 2010-06-21 20:28:26 i Teckning,

Då var dom klara.... pustar ut och känner en otrolig lättnad över att dom är över trots att en liten del av mig hade lärt känna karaktärerna så pass bra att det flöt på riktigt bra i slutet.

Dom är skickade till författaren av barnboken och jag hoppas hon får bra respons på sin bok, vore lite roligt faktiskt.

Vi får se var det projektet slutar. Mitt arbete är avklarat och nu är det bara att vänta och se ;0)

Nu ska jag ägna min "fritid/arbetstid" åt att teckna och fortsätta med alla små "projekt" jag har. Måste ju få se hur mina idéer ser ut i fysisk form.

När jag nu ska börja teckna något annat skulle jag vilja ha lite idéer till motiv eller rättare sagt så skulle jag vilja bli tipsad om en kategori som den ska ingå i. Det kan vara mode, makeup, inredning, punk, prinsess/prins tema eller liknande. Skänk mig gärna en och annan kategori.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela