Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Just nu i Inas Dekor - Bröllop

Publicerad 2010-07-29 16:04:14 i Allmänt,

Har lite svårt att blogga i bröllopsbloggen, Inas Dekor Bröllop, just nu då jag inte direkt kan koncentrera mig och bli inspirerad av bröllop just nu, trots att det står brudslöja och underbara stora röda rosor bredvid mig. Dom vackra och ståtliga mörkt lila kallorna är imponerande men trots det så är det inte bröllop jag kopplar tilll.

I mitt liv väntar imorgon en begravning och alla underbara blommorna ska ikväll bindas för att skänka en annan väldigt speciell känsla än den man har vid bröllop. Det är vårt sista farväl och tankarna har lite svårt att förflyttas till bröllopsinspiration just nu. Jag hoppas verkligen att ni har förståelse för detta.

// Ina

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela