Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Kalas på kalas

Publicerad 2010-01-30 12:25:12 i Personligt,

Idag har jag en snorig Ängla med yttepytte feber hemma, hon väntar på att pappa ska komma hem med isglassen. Pappa är med Oliwer för att köpa presenter till alla barnkalas som barnen är inbjudna till och den här helgen väntar varsitt.

Oliwer ska till kalas i simhallen medan Ängla, imorgon, ska till lokalen på kalas. Dom ser fram emot det och jag hoppas verkligen att febern vänder på skruttan så hon kan gå på kalaset. Hon har väntat så länge efter att hennes allra första (fysiska) inbjudningskort ramlade ner i brevlådan. Håller alla tummar jag kan.

Den här lördagen var en familje dag och det är det väl på sitt sätt idag trots att det är barnens behov som tillgodoses först ;0) Nästa helg är det min och "Handyman´s" lördag och vi får väl se om det verkligen blir så (det brukar ju rinna ut i sanden och bli ännu en familjedag =0( )

Nu tittar vi på familjefilmer hela dagen ;0)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: jojjo

Publicerad 2010-01-30 22:50:34

tack så mycket! Hur är det med dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela