Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Barnfamiljer

Publicerad 2010-02-25 21:11:49 i Dekoration,

Nu i Mars 2010 kommer Lambi ut med ännu en kollektion, en kollektion riktad till barnfamiljer och framför allt barnen vilket jag ser som ett stort plus. Lambi Kids 

Visst finns det tillverkare som riktar sig mot barn på både gott och ont men vad det gäller det här så ser jag det bara som gott. Idag finns mest, om inte bara, design papper för vuxna. Det är vi vuxna som väljer toalettpapper/hushållspapper efter vad vi tycker om men kanske kan det faktiskt underlätta med lite roligare mer specifika papper för barnen?

Ett toalettbesök är inte alltid roligt för barnen. Det tar tid från lek, man måste anstränga sig och träna, man har ingenting att fokusera på osv. Med Lambi´s nya kollektion kommer barnen garanterar vilja träna och uppskatta toalettbesöken desto mer.




Lambi´s papper är alltid hygiensiska, miljövänliga och mjuka. Om du lägger märke till baksidan på förpackningen så ser du inte bara vad det innehåller utan små bilder som informerar oss om hur många lager, hur många rullar och till och med hur breda och långa bitarna är. Lambi har tänkt på allt.

Mina barn förälskade sig i är Lambi´s framtagna lilla lamm i plast vid namn "Lambiz". Det lilla lammet är CE märkt och går att färglägga. Färgerna går att ta bort i tvätten och är dessutom allergisäkra. För att få detta söta lilla lamm hem till sig ska man samla koder från kollektionen Lambi Kids. Mer om det hittar du på deras sida Lambi Kids

Man kan dessutom färglägga sitt eget lilla virituella lamm på sidan och jag var inte sen på att färglägga mitt och jag döpte honom till ”Fluff”. Min egen lilla barnvänliga miljö hjälte, Se ”Fluff” här, Designa ett lamm du med och du får gärna lägga in länken till ditt lamm så jag får se =0)

 

Den här kollektionen rekommenderar jag varmt till barnfamiljer. För stora och små med barnasinnet kvar.




Bilder: Lambi


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Siv

Publicerad 2010-02-25 22:02:25

Inspirerad av "Hello Kitty" ????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela