Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Framtiden

Publicerad 2010-08-30 19:21:39 i Personligt,

Just nu trivs jag med mitt liv, min vardag och allt det jag tar mig för. Jag ser bara möjligheter och hoppas dagligen på att jag får möjligheten till en fast inkomst inom det jag tagit mig för. Jag hjälper småföretagare med deras hemsidor och det är riktigt roligt att få skapa något som någon annan uppskattar, gillar och har nytta av. Det är en utmaning, ett intresse och oerhört roligt.

Trivs som fisken i vattnet när alla vardagens pusselbitar faktiskt går ihop med varandra för att någon av oss vuxna (mestadels jag) faktiskt kan få schemat att gå ihop. Jag arbetar, har tid med barnen som har behovet, hinner laga mat i tid, läsa läxor och kramas osv. Jag kan dessutom välja om jag vill fortsätta jobba på kvällen för att jag tycker att det är så kul, låter konstigt kanske men inte för mig ;0)


Efter Oliwer´s läxa idag så sprang familjen upp i klädaffären för att inhandla gymnastik kläder till Ängla, imorgon börjar nämligen det hon har sett fram emot länge. Gymnastiken!

Oliwer ser fram emot att testa StreetJazz, ska bli oerhört spännande att se om det är något som passar honom =0)

Nu börjar alla scheman och rulla men kalla mig en icke närvarande mamma när jag inte dyker upp på föräldrarmöten men jag måste faktiskt prioritera för det är inte bara arbete, barnens aktiviteter, läxor, matlagning, städning och annat som börjar utan jag har en period med grundkurs i ADHD som väntar och hoppas även att jag får möjligheten till den fotokurs och marknadsföringskurs som står på önskelistan.

Framtiden är för tillfället bara nyfiket spännande =0D


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-08-31 08:14:16

Ja skorna är lite kul, tack, de ser nästan ut som ett par vintage-skor fast de är nya... idag går jag in dem på jobbet men har med mig ett annat par i reserv.



Har varit blodgivare länge och tycker att det känns bra, ett snabbt sätt att "banta" ett halvkilo också...haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela