Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

En början...

Publicerad 2010-08-31 20:26:39 i Personligt,

...på något riktigt coolt!

Eftersom Oliwer har lite svårare för att koncentrera sig, tänka och koppla ihop snabba saker så tänkte jag att han skulle få leka ihop inlärningen av kordination genom StreetJazz.



En inspirerande video =0)

Idag var första gången och han tyckte det var super roligt, när man ser att han har roligt så ser man också hur fort inlärningen sätter sig.  Barn som dansar för första gången och sätter ca 1 min av en låt i koregrafi på 30 minuter är rätt bra. Riktigt imponerad och det gläder mig att Oliwer gillade det, nu ger vi honom chansen att hitta en av såå många saker han är bra på ;0) Vi stöttar det med hull och hår!


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Siv

Publicerad 2010-08-31 22:20:19

Hälsa honom och säg att jag tycker han är strong

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela