Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Design i hemmet

Publicerad 2010-08-30 20:56:34 i Inredning,

Jag skriver väldigt mycket om mycket men i huvudsak så är det en inspirationsblogg inom alla dessa områden som ligger mig varmt om hjärtat. Är det inte inspiration om vad jag skapar, tecknar, renoverar eller liknande så blir det en hel del personliga inlägg för att pausa mellan allt.


Jag är, som för er följande bloggläsare, en kreativ person inom mångt och mycket. Kan jag skapa, förbättra och förändra så gör jag det och ett av dom stora intressen jag bär på är inredning. Det är ett perfekt sätt att skapa med alla dess medel såsom färg, form, kontraster, ljus och material för att skapa olika intryck och helheter.


Är det något jag själv slukar så är det inspiration och inom hemdesign så finns det oändligt och hela tiden så förändras och förnyas trenderna. Kanske är det därför mina renoveringsobjekt här hemma aldrig når sina slut…eller så är det något annat =0)


Har du någon extra nice design som du fastnat för, kanske har du en bild på hur du skulle vilja att ditt rum såg ut eller något i bilden du fastnat för som du vill ha som detalj i rummet? Dela gärna med dig och skulle det vara så att det din bild ramlar ner i min mail så lägger jag upp den i bloggen (se bara till att det är DIN bild). Skulle vara roligt att se vad ni gillar.


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-08-31 08:12:10

Kul att din bok blev bra, ska bli roligt att se hur den ser ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela