Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Uppdaterar projektlistan

Publicerad 2010-04-29 08:48:12 i Projekt,

Då & nu, igår & idag (hette ett inlägg från augusti -08)
Som jag ansåg att jag hade framför mig eller som jag ville åstakomma. Så jag tänkte uppdatera lite, här kan ni jämnföra:

Nu:

  • En klädkammare ska bli ett modernt sovrum - Fondväggen är uppe, sänggavel ska framställas. Se här
  • Ett trädäck ska färdigställas inför våren - Det har varit klart länge men funderar på om jag ska måla det....Grått kanske
  • Ett flickrum som ska renoveras och få en gustaviansk touch - Skrivbordshörna ligger näst på listan
  • En stor väggdekoration som ger ett lyft åt pojkrummet - Ligger kvar på "ToDo when I got the time - listan"
  • Egen designade och personliga gardiner åt en tonårstjej
  • Renovering av en gammal brudkista
  • En säng gavel ska designas och framställas åt en liten modern tjej som älskar prinsessor
  • Lampor till barnrum och fönster ska framställas - Se dom här
  • Förrådet blev en walk-in-closet
  • En byrå blir ett dockskåp - Väler att renovera byrån till ett skåp
  • En kokbok till lillasyster - Klar och blev en succé
    En väggdekoration till lillasysters vardagsrum -Blev en tempramålning av oss systrar, se här
    Renovering av barnmöbler - Klart och dekormålat med Tingeling & Bloss, se här
    Änglas skrivbords hörna - Väntar på skivan som ska utgöra skrivbordet
    Målning av vardagsrum - väntar, väntar och väntar med en slipad vägg
    Renovering av TrippTrapp stol -  .....Det kommer 

Jag har gjort saker utöver det som tidigare va, strukit några och lagt till några.
Det här är mina privata projekt utöver allt annat jag gör ;0)

Vad har ni framför er?


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela