Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Hemligt

Publicerad 2009-09-28 20:18:22 i Teckning,

Idag har jag sett ut som ett stort gäspande ghost! Får jag inte sova mina 8 timmar blir jag allt annat än snabbtänkt och allt har idag resulterat i slowmotion.

I ateljén började jag med att sätta ihop min ram till oljemålningen som vara väntar på att få komma hem, längre än så kom jag inte. Den ligger fortfarande på lim torkning och väntar på att slipas, grundmålas och färgmålas =0D
Jag började under torktiden med mitt nya "konstverk", vilket dock är hemligt en tid framöver. Skillnaden med den här är att det finns en deadline på den. Skissen ser rätt okej ut, hade dock sett ännu bättre ut om jag varit piggelin idag. Ögonen blir lätt trötta när man inte har sovit och lyssnar man inte på dom så blir skiss och konstverk förstört så jag gav upp med grovskissen men den är okej ändå ;0)

Tids nog så får ni reda på vad det är, tro mig!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela