Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Fäll upp och få ren bebis

Publicerad 2009-10-30 19:58:19 i Presenter,

Husvagn, torp eller tält på sommaren?? Bebisar och mini-barn kräver en hel del tvättning och om inte så är det väldigt roligt att bada. A real cool world är några som designat ett badkar just för dom små oavsett plats, en idé som hjälper många småbarns föräldrar, badkaret är nämligen ihopfällbart då det har materialet miljövänligt gummi och lätt att ta med sig. Det här bakaret kan rädda många situationer i en småbarnsfamilj.
Badkaret Flexi Bath  är dansk design det finner ni hos just danskdesign.nu och finns i sex snygga färger.



Flexi Bath babybadkar / balja Grön


Foto: danskdesign.nu

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Mixx

Publicerad 2009-10-30 23:41:20

Fan va cool!! så sjukt smart ju.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela