Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Klädkammare blir ett modernt sovrum forts.

Publicerad 2009-11-14 20:45:34 i Projekt,

Minns ni ett väldigt gammalt projekt som jag och "Handyman" påbörjade för länge sedan? Nämligen att förvandla en klädkammare till ett modernt sovrum? Efter inlägget för snart två år sedan så har det hänt väldigt mycket ändå som man kanske inte ser, "Handyman" har sänkt taket, spacklat, slipat, fogat, målat och tapetserat samt höjt upp sängen.

Det har tagit lång tid hit och ännu är det inte färdigt men den som väntar på något gott.... Lyssnar jag på min stress och irritationstarm så skulle vi kommit så mycket längre *s*

Så här ser det ut nu iallafall:

Ängla är nyfiken på om pappa hittar något under den höga sängen som hon knappt kommer upp i =0)


Här har vi någon som trivdes från allra första början ;0)


Mobilfoto: Karolina Jonsson - inasdekor.blogg.se


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Mixx

Publicerad 2009-11-16 13:12:23

Jag älskar tapeten. Jag vill också ha en sån, jag vill göra om så mycket känner jag :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela