Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Jag elskar dej, mamma!

Publicerad 2009-05-30 22:46:29 i Personligt,

Jag var förberedd på värmen, härligt!
Nu har jag ingen aning om vilket väder som väntar oss imorgon, har tagit dagen som den kommer. Bara njutit av att vara.

Efter att ha tvättat kl. 07:00 och gjort mig och familjen iordning så tog "Handyman" med sig Oliwer för att titta in alla fina MC:n som hade träff idag. Själv tog jag med mig Ängla på promenad tillsammans med en vän och hennes lillskrota.

Vi besökte "Öppet hus" som .innerum hade. Jag gillar deras grejer både som dekoratör och som privatperson. Inhandlade dock ingenting =0(
Jag hade letat efter deras "Picknick box" men jag fann den inte, hade jag kunnat hade jag nog införskaffat minst en sak av varje ;0)
Jag vann en hel del motion och inspiration på den promenaden, dessutom trevligt sällskap!

Lelles yngsta dotter sedan tidigare kom idag, Erika är tolv år och har satt titeln "Halvmamma" på mig. Nu för tiden är styvmamma och bonusmamma pasé. Hon förklarade att jag faktiskt är halv, jag är halva Oliwers och Änglas, den andra halvan är hennes, Johannas och Joakims.
Söt!

Barnen har haft vattenkrig (kommer bilder på det senare), vi har fikat med vänner, barnen har lekt och vi har myst.

Har arbetat liten stund med ett nytt projekt, en annan sak jag också jobbart på är solbrännan tydligen. Det svider på axlarna som om jag har brännässlor fastklistade.
Luktar blomma av min lotion och känner mig nöjd med denna varma dag.

Hur har er dag varit?

Imorgon är det alla mammors dag men jag fick faktiskt min present redan idag eftersom Oliwer egentligen skulle tillbaka till pappa idag men ville stanna en natt till.
Jag fick två t-shirtar och två linnen =0)
Oliwer hade gjort ett eget kort med ett hemligt fack i, nere i facket fann jag en liten knögglig lapp som jag nyfiket vecklade upp.
På lappen stod det: Jag elskar dej mamma!
Mina söta små barn!

Efter alla dagar om året som mamma är vi alla värda en helt egen dag ;0)

Till alla er mammor där ute:


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Mixx

Publicerad 2009-05-31 14:57:27

Grattis :-)

Jag har fått en t-tröja och en skitsnygg parasollfot ;-)

Den är gjord av kärlek.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela